Slinivka, zdravá i nemocná, potřebuje přirozeně prohřívat

Oslabená i zdravá slinivka potřebuje prohřívat. Nejen fyzicky, teplým jídlem, ale i energeticky. To znamená, že nepodpoříte slinivku, pokud si dáte k snídani mixované ovoce, nebo zeleninu. Nejvhodnější snídaně pro slinivku je obilná kaše, samozřejmě bez cukru a chemikálií. Co se stravitelnosti týče, zabíháme do malinkých rozdílů, jestli si vyberete kaši jáhlovou, rýžovou, nebo ovesnou. Stejně tak je i malý rozdíl mezi kaší instantní, najemno rozdrcenou a kaší z celých, nebo částečně drcených zrn, jako ovesné vločky, nebo jáhly. Nicméně jsou obě velmi dobře stravitelné, kaše z ovesných vloček, nebo celých jáhel více, než instantní, ale ta je zase rychle hotová. Zásadní u obilných kaší je, že jsou prohřívací. Pokud sníte ráno misku obilné kaše, cítíte v břiše příjemné teplo, které je pouze částečně tepelnou energií, dodanou ze sporáku. Když posnídáte obilnou kaši, bez cukrů a zbytečných chemických látek k dochucení, vaše slinivka bude celý den děkovat. Zvykněte si vařit obilné kaše, jenom "verze natural" (z obilí), dejme tomu i ty instantní a naučte se je dochutit jenom malinkou špetkou soli. Malinkou myslím asi třetinovou až pětinovou dávkou, než jakou byste použili v normálním životě pro osolení. Mořská sůl (jakákoli sůl) podtrhuje chuť každému jídlu. V malém množství se sůl přidává i do sladkostí, aby se zvedla chuť. U obilných kaší, jednoduchých zeleninových jídel z dobré zeleniny je špetička soli základ. Až se vám vyčistí chuťové pohárky, budete vnímat jemné odstíny a chutě jídel tak moc, že omylem neosolená kaše poletí  rovnou do koše. Rozdíl je extrémní, poznáte ho u prvního sousta. Lidé snažící se začít zdravě vařit toto často neví a i pro to, nikdo nemá rád obilí na talíři, protože si jej neosolil.

 Slinivka je orgán, který je potřeba zahřívat, vařte si ráno obilné kaše.
                                    Koupit kaši pro slinivkáře se slevou.


Kaše můžete, než si zvyknete na neoslazenou, sladit vhodnými sladidly

Obilná kaše k snídani je plná tzv. správných cukrů, tuků a bílkovin, tudíž vám dodá i energii na dopolední zaměstnání.

Hřejivé náplasti, které zbavují bolesti - velmi účinné

Přírodní, vhodná, pro oslabenou slinivku ne-nebezpečná přísada, která ochutí kaši je sójové miso, nebo sójová omáčka Tamari.

Miso Hatcho levně - ochucovadla pro slinivkáře