Co je vhodné k dennímu pití

Není to pouze samotná voda. K dennímu piti je vhodnější ovocný, bylinný čaj, nebo čaje s velmi nízkým obsahem teinu (kofein).
O kvalitě vody si můžete zjistit mnoho informací, nemslím, že má cenu tady rozebírat "doporučené denní dávky" kalcia atp. Podstatné je (pro doplňování všech minerálů, vitamínů, aminokyselin..) konzumovat kompletní potravu - obiloviny, luštěniny, zeleninu, olejnatá semena, mořské řasy, odvary z planých bylin...toto by mělo stačit. Pravidelná konzumace.
 Pít můžete vodu, ale je zde mnoho nevýhod ( v současnosti). Jedna z vážnějších věcí je to, že voda, ve které chybí minerály, je na sebe naváže ve Vašem těle a tím je odebírá z organismu. Není tedy příliš moudré vypít děnně 4 litry čisté vody, ještě koupené v plastové lahvi, která Vám ji obohatí i nechtěnými látkami z plastu (v zaměstnání jsme dělali olympiády v pití vody, proto jsem uvedl 4 litry, jako vypitelné, větší množství :-)) Trpí tím zbytečně ledviny, měli bychom pít spíš dopoledne a k večeru ubírat množství tekutin. Na noc by měly ledviny odpočívat. Množství vody také nelze  určit, ani podle váhy, ani věku, nebo pohlaví. Pijte jak moc si Váš organismus libuje v pití. Já piju víc na jeře (očista organismu po zimě), v létě (někdy je vedro), víc ráno než večer, a když mám náhodou žízeň. Se stravou, která obsahuje vodu, moc nežízním.

Nechápejte to tak, že nepotřebujete vodu, že můžete ubrat  v pití. Vodu potřebujeme, jen není třeba vodní olympiáda. Spíš přemýšlejte co pijete, když polykáte tekutinu.
 

Chci trvalou slevu v obchodě pro slinivkáře

 Obsah vody v potravě - jedna z věcí, která v podstatě neexistuje v moderním stravování.

Porovnejte si snídaně.
Obilná kaše z obilí a vody, zelený čaj (bancha).
Naproti tomu přesolený, kdoví čím nasycený, pěnový chléb, namazaný nestravitelným margarínem a přesoleným, taveným sýrem, k tomu hrnek pořádného kafe.

Dpoledne pitný režim a svačina : Konvička červeného čaje, jablko.
Přeslazený "dětský" džusík, lahvinka černé limonády, zdravý jogurt, přislazený s chemikáliemi, pytlík křupek z tučné, slané hmoty.

Oběd

Obilí, luštěnina, zelenina, uavřené ve vodě.

Smažený karbanátek, z mletého masa a glutamátu, hranolky. Pořádný hrnek kafe "nebo se nehnu".


Po obědě

Sladký rýžový krém amasaké a ovocný čaj.
Pořádný kafčo a dortík.. (mám já dneska žízeň) sklenička přeslazené vody.

Jak dlouho tohle praktikujete? Já to dělal 36 let.

Co Vaše děti?  

Nakupte si nejoblíbenější čaje výhodně

Nabízíme: Bylinné čaje v sáčcích - praktické balení, směsi v kvalitě sypaného čaje, rozdělené podle potíží   
                 Čaje k dennímu pití, pro děti - čaje a nápoje, které mnohé překvapí osvěžujícími vlastnostmi
                 Tradiční sypané čaje - dopřejte si zážitek

                  



To co jíme a pijeme (ve fyzičnu) z 99% vytváří naše organismy, naše mozky, naší realitu. Všichni chceme krásně vypadat a být zdraví. Máme dvě cesty, z nichž jedna je cesta peněz, stresu, nemocí a léků. Dá se to i opakovat: peníze >stres> nemoce>lék. Pěkná rýmovačka.
Ta druhá, je cesta zdraví, finanční (pytlík rýže za dvacku) a duševní pohody, dlouhověkosti.




Nakupujte byliny a čaje